WOMEN Inc. wint Bronzen Effie voor ‘Behandel me als een dame’

 

WOMEN Inc. heeft op dinsdag 1 november een Bronzen Effie gewonnen voor de campagne ‘Behandel me als een dame’. Wij zijn zeer vereerd met de prijs en het juryrapport! De campagne is ontwikkeld in samenwerking met KesselsKramer, JALT, Bratpack Internetdiensten en Motivaction.

 

  

 

Uit het juryrapport:

 

“Met een beperkt, maar efficiënt ingezet budget en door maximaal gebruik te maken van het bestaande netwerk, heeft WOMEN Inc. een doorbraak gerealiseerd in een maatschappelijk probleem van levensbelang. Door de campagne van twee kanten in te steken, is de kans op succes vergroot. Enerzijds de opinion leaders: de groep waarbinnen de verandering moet optreden. Anderzijds het publiek: de groep die beslissingsmakers dwingt actie te ondernemen. Met als resultaat een zichtbaar tipping point op het belangrijke onderwerp gendersensitieve zorg.”

Gerelateerde artikelen

Zoeken

Voer uw zoektermen in om de gewenste informatie te vinden.

blijf betrokken

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontdek hoe jij kunt bijdragen aan een betere toekomst. Of meld je aan voor een van onze andere nieuwsbrieven.

Ga naar de inhoud