Commercieel en zakelijk
Ik doe dit jaar mee met de FD/Careerchallenge. Hiermee is een MBA op Nijenrode te winnen. Voor mezelf is het een enorme uitdaging en een poging om mijn grenzen te verleggen. Toen ik achttien was studeerde ik economie - maar liep teleurgesteld weg toen ik merkte dat het over geld (vies) en niet over zorgvuldigheid ging.
Na jaren in de zorg (wel heel veel zorgvuldigheid) te hebben gewerkt mag ik nu iets meer van mezelf - al loop ik opnieuw tegen allerlei hele subtiele taboo's op. Vrouwen en geld - mag het?? En zelfpromotie?? Nijenrode moedigt ons aan: we hebben eenpromotie poster gemaakt en moeten nu stemmen gaan werven - best ongemakkelijk & ik denk dat dat gedeeltelijk mijn "vrouwelijke erfenis" is.
Omdat ik toch vooruit wil en omdat ik hoop dat er volgend jaar veel meer vrouwen aan de Careerchallenge mee zullen doen zet ik hem hier neer & hoop dat er mensen op mij willen stemmen <bit.ly/cG9Sd9> De eigenschappen die er omheen staan mogen puur op vorm en tekst van de poster toegekend worden
Geplaatst door:
Reacties